Rekvizitai:

  • Įmonė: Šilkografijos studija, IĮ
  • Įmonės kodas: 305316158
  • Adresas: Architektų g. 31-22, LT-04105 Vilnius
  • info@understyle.lt
  • +370 600 69447

Understyle.lt pirkimo taisyklės

  1. Bendrosios nuostatos
    1.1. Šios pirkimo taisyklės, kartu su dokumentais, nurodytais šiose taisyklėse, yra skirtos suteikti
    informaciją apie IĮ “Šilkografijos studija” („Pardavėjas“) bei išdėstyti asmenims, įsigyjantiems prekes
    („Prekės“) internetinėje parduotuvėje („Pirkėjas“), Prekių, parduodamų šioje internetinėje parduotuvėje,
    pardavimo sąlygas („Taisyklės“).
    1.2. Šios Taisyklės yra taikomos sudarant bet kokias sutartis tarp Pardavėjo ir Pirkėjo dėl Prekių
    pardavimo („Sutartis“). Prieš vykdant bet kokių Prekių užsakymą internetinėje parduotuvėje, prašome
    atidžiai perskaityti šias Taisykles ir įsitikinti, kad jas supratote. Prašome atkreipti dėmesį, kad prieš
    užbaigdamas užsakymą Pirkėjas privalo sutikti su šiomis Taisyklėmis, o atsisakius tai padaryti, užsakymo
    užbaigimas ir Prekės užsakymas yra negalimas.
    1.3. Pirkėjas yra skatinamas atsispausdinti šias Taisykles ateities reikmėms.
    1.4. Taip pat informuojame, kad šios Taisyklės gali būti keičiamos 6 dalyje nustatyta tvarka. Kiekvieną
    kartą užsakant Prekes, rekomenduojame peržiūrėti Taisykles tam, kad Pirkėjas būtų įsitikinęs, jog pilnai
    supranta kokiomis sąlygomis, konkrečiu atveju, bus daromas užsakymas. Taisyklės yra atnaujintos 2021
    m. Gegužės 25 d.
    1.5. Šios Taisyklės ir bet kokios Sutartys tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra sudaromos tik nacionaline kalba.
     
  2. Informacija apie Pardavėją
    2.1. Šios Taisyklės yra taikomos įsigyjant Prekes adresu https://www.understyle.lt Pardavėjas yra IĮ
    “Šilkografijos studija”, Lietuvos bendrovė, tinkamai įregistruota ir veikianti Lietuvos Respublikoje, juridinio
    asmens kodas 305316158, buveinės adresas Architektų g. 31-22 , LT-04105, Vilnius. Duomenys apie
    Pardavėją kaupiami ir saugomi – Juridinių asmenų registre, registro tvarkytojas Valstybės įmonė Registrų
    centras.
    2.2. Pardavėjo kontaktinė informacija pateikiama skiltyje „Kontaktai“.
     
  3. Prekės
    3.1. Internetinėje parduotuvėje pateikiami Prekių atvaizdai yra iliustracinio pobūdžio. Nepaisant to, kad
    Pardavėjas dėjo visas pastangas tam, kad Prekių spalvos būtų atvaizduotos kuo tiksliau, Pardavėjas negali
    garantuoti, kad Pirkėjo įrenginio ekranas tiksliai atspindės Prekių spalvas. Pirkėjas supranta, kad Prekės
    gali nežymiai skirtis nuo jų atvaizdų.
    3.2. Visos prekės yra gaminamos po užsakymo..
    3.3. Pardavėjas turi teisę tam tikroms prekėms nustatyti minimalų ir/arba maksimalų Prekės užsakymo
    kiekį vieno užsakymo metu.
     
  4. Asmens duomenų tvarkymas
    4.1. Asmens duomenys – bet kokia informacija apie fizinį asmenį, kurio tapatybė nustatyta arba kurio
    tapatybę galima nustatyti (duomenų subjektas), kaip apibrėžta BDAR 4 straipsnio 1 punkte. 
    4.2. BDAR – Europos Parlamento ir Tarybos Reglamentas Nr. 2016/679 Dėl fizinių asmenų apsaugos
    tvarkant asmens duomenis ir dėl laisvo tokių duomenų judėjimo ir kuriuo panaikinama Direktyva
    95/46/EB. 
    4.3. Duomenų tvarkymas – su Asmens duomenimis atliekami veiksmai, kaip apibrėžta BDAR 4 straipsnio
    2 punkte. 
    4.4. Duomenų tvarkytojas – asmuo, kuris duomenų valdytojo vardu tvarko asmens duomenis kaip
    apibrėžta BDAR 4 straipsnio 8 punkte.

4.5. Duomenų valdytojas – asmuo, kuris nustato duomenų tvarkymo tikslus ir priemones, kaip apibrėžta
BDAR 4 straipsnio 7 punkte.

  1. Pirkimo pardavimo sutarties sudarymas
    5.1. Šioje internetinėje parduotuvėje Prekes įsigyti gali Pirkėjai:
    1) fiziniai asmenys, kuriems yra nuo 16 (šešiolikos) metų;
    2) juridiniai asmenys.
    5.2. Asmuo, patvirtindamas šias Taisykles, patvirtina, kad jis turi teisę pirkti Prekes šioje internetinėje
    parduotuvėje.
    5.3. Rekomenduojama, kad Pirkėjas atidžiai perskaitytų ir patikrintų teikiamą užsakymą, kiekviename
    užsakymo teikimo etape.
    5.5. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo tada, kai Pirkėjas,internetinėje parduotuvėje
    suformavęs Prekių krepšelį, nurodęs Pirkėjo vardą, pavardę (lotyniškomis raidėmis) ir pristatymo adresą,
    tikslų pašto kodą, pasirinkęs mokėjimo būdą ir susipažinęs su šiomis Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką
    „Užsakyti“ ir apmoka užsakymą arba pasirenka apmokėjimo būdą, nurodytą 11.1 punkto b dalyje.
    Užsakymo neapmokėjus sutartis laikoma nesudaryta. Pardavėjas turi teisę susisiekti su Pirkėju užsakyme
    nurodytu telefono numeriu arba elektroniniu paštu sudarytos sutarties pagrindu arba sprendžiant
    iškilusius neaiškumus dėl sutarties vykdymo.
    5.6. Pirkėjui pateikus ir apmokėjus užsakymą arba pasirinkus 11.1 punkto b dalyje nurodytą mokėjimo
    būdą – jam išsiunčiamas elektroninis laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą.
    5.7. Paruošus užsakymą, Pardavėjas išsiunčia Pirkėjui elektroninį laišką ir/ar trumpąją SMS žinutę,
    informuojančią, kad Prekės išsiųstos Pirkėjui arba parengtos atsiėmimui parduotuvėje (priklausomai nuo
    to, kuris Prekių pristatymo būdas buvo pasirinktas).
    5.8. Kiekviena tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis (užsakymas) yra registruojama ir
    saugoma internetinės parduotuvės duomenų bazėje.
    5.9. Sudarydamas Sutartį Pirkėjas sutinka, kad pirkimo metu nurodytu elektroninio pašto adresu bus
    siunčiama užsakymo elektroninė sąskaita faktūra su pirkimo duomenimis. Sąskaita faktūra siunčiama el.
    paštu darbo dienomis ne vėliau kaip per 6 (šešias) darbo dienas nuo momento, kai Pirkėjas atsiima
    Prekes  ar Pardavėjas perduoda Prekes kurjeriui (jei Prekės Pirkėjui pristatomos naudojantis kurjerio
    paslaugomis). Pažymėtina, kad sąskaita faktūra išrašoma Prekių perdavimo kurjeriui ar Prekių
    atsiėmimo/priėmimo 
    5.10. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas neturi galimybės parduoti Prekę, pavyzdžiui, dėl to, kad Prekės nėra
    sandėlyje, dėl to, kad Prekė nebėra parduodama arba dėl klaidos, susijusios su internetinėje parduotuvėje
    pateikiama kaina, kaip tai nurodyta šių Taisyklių 9.5 punkte, Pardavėjas informuos Pirkėją elektroniniu
    paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute) ir užsakymas nebus vykdomas. Tuo atveju,
    jeigu Pirkėjas jau bus sumokėjęs už Prekę, Pardavėjas grąžins sumokėtas sumas per 14 (keturiolika)
    dienų.
     
  2. Teisė keisti taisykles
    6.1. Pardavėjas pasilieka teisę keisti šias Taisykles, įskaitant, bet neapsiribojant, dėl: apmokėjimo sąlygų
    keitimo, taikytinų teisės aktų pakeitimų.
    6.2. Kiekvieną kartą užsisakant Prekes, Sutarties tarp Pardavėjo ir Pirkėjo sudarymo tikslais, galios tuo
    metu galiojanti Taisyklių redakcija.
    6.3. Kiekvieną kartą pasikeitus Taisyklėms, remiantis šiuo Taisyklių 6 punktu, Pardavėjas informuos
    Pirkėją ir praneš apie tai, nurodydamas, kad Taisyklės buvo pakeistos ir jų pakeitimo data bus pateikiama
    šių Taisyklių 1.4 punkte.
     
  3. Prekių grąžinimas, Sutarties atsisakymas

7.1. Pirkėjas turi teisę, nenurodęs priežasties, grąžinti gautas (atsiimtas) prekes -per šių Taisyklių 7.3
punkte nurodytą laikotarpį. Ši nuostata reiškia, kad Pirkėjas, minėtu laikotarpiu, persigalvojęs ar dėl kitų
priežasčių nusprendęs atsisakyti Prekės, turi teisę pranešti Pardavėjui apie savo prašymą grąžinti prekes
Pardavėjui ir susigrąžinti sumokėtus pinigus. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
7.2. Minėta  prekių grąžinimo teisė netaikoma Sutartims dėl:
a) pagal specialius Pirkėjo nurodymus pagamintų Prekių, kurios nėra iš anksto pagamintos ir kurios
gaminamos atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, arba dėl Prekių, kurios yra aiškiai
pritaikytos Pirkėjo asmeninėms reikmėms;
b) supakuotų Prekių, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos
apsaugos ar higienos priežasčių;
c) Prekių, kurios po pristatymo dėl savo pobūdžio neatskiriamai susimaišo su kitais daiktais;
7.3. Pirkėjo teisė grąžinti prekes taikoma tik fiziniams asmenims ir atsiranda nuo Sutarties sudarymo
dienos, kaip ji yra apibrėžta Taisyklių 5 dalyje. Pirkėjas turi teisę per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekės
perdavimo jam, grąžinti Prekę Pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus arba reikalauti prekės
pakeitimo. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį
terminą.
7.4. Pirkėjas, pageidaudamas grąžinti prekes ir atšaukti Sutartį, turi atsiųsti Pardavėjui užpildytą laisvos
formos prašymą, kuriame būtų išdėstytas sprendimas atsisakyti Sutarties. Gavęs Pirkėjo pranešimą,
Pardavėjas nedelsdamas išsiunčia patvirtinimą apie pranešimo gavimą.
7.5. Prekės grąžinamos IĮ “Šilkografijos studija” atstovybėje, arba per kurjerius, atsižvelgiant į skiltyje
„Grąžinimas ir garantija“ numatytas išimtis.
7.6. Pirkėjas nedelsdamas ir bet kuriuo atveju ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo pranešimo
Pardavėjui apie savo sprendimą grąžinti prekes (ar atsisakyti sutarties) pateikimo dienos grąžina arba
perduoda Prekes Pardavėjui arba Pardavėjo Prekes priimti įgaliotam asmeniui. Terminas laikomas
įvykdytas, jeigu Pirkėjas Prekes išsiuntė prieš pasibaigiant 14 (keturiolikos) dienų laikotarpiui.
7.7. Teise grąžinti Prekes Pirkėjas gali pasinaudoti tik tuo atveju, jeigu nebuvo praleistas Prekės
grąžinimui nustatytas terminas (nurodytas 7.3 punkte) ir jei Prekę bus įmanoma grąžinti į pirminę būklę ir
parduoti už pilną ar nukainotą kainą.
7.8. Pirkėjui, grąžinusiam prekes, grąžinami visi už Prekę sumokėti pinigai įskaitant pristatymo išlaidas.
Gavęs Prekes ir įvertinęs jų kokybę Pardavėjas grąžina pinigus už Prekes ne vėliau nei per 14 (keturiolika)
dienų, atsižvelgiant į Taisyklių 7.13 punkto nuostatas.  Aktualūs pristatymo ir aptarnavimo paslaugų tarifai
pateikiami skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos
grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas
mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia
minėtų tarifų skirtumui. Tuo atveju, jeigu Prekė grąžinama dėl jos kokybės trūkumų, taikomos šių
Taisyklių 7.12 punkto nuostatos.
7.9. Pirkėjas atsako už Prekės vertės sumažėjimą (įskaitant, bet neapsiribojant Taisyklių 7.10 punkte
nurodytus atvejus), atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų Prekės pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. T.
y. Pardavėjas turi teisę vienašališkai sumažinti Pirkėjui grąžinamos sumos dydį, proporcingai minėtam
Prekės vertės sumažėjimui.
7.10. Grąžinama Prekė turi būti nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės,
apsauginės plėvelės ir kt.), taip pat ji turi būti nenaudota. Visos grąžinamos Prekės turi būti su
autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduotos.
Grąžinama Prekė turi būti tvarkingoje originalioje pakuotėje (su instrukcija ir garantiniu talonu, jei jie
buvo pristatyti su Preke) tos pačios sudėties, kokios buvo Pirkėjo įsigyta. Kartu turi būti grąžinamos ir už
Prekę gautos dovanos.
7.11. Grąžinant būtina pateikti sąskaitą faktūrą (jos numerį) ir užsakymo numerį.
7.12. Pirkėjui grąžinus Prekes dėl Prekės kokybės trūkumų, Pardavėjas įsipareigoja visiškai grąžinti

Pirkėjui už nekokybišką Prekę sumokėtą kainą ir atlyginti pristatymo bei grąžinimo išlaidas. Jei grąžinama
tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo
Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su
grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu
Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos,
Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo išlaidų.
7.13. Įprasta tvarka, Pardavėjas perveda grąžinamas sumas į Pirkėjo nurodytą banko sąskaitą bet
kuriame Lietuvos Respublikoje veikiančiame banke
7.14. Pardavėjas turi teisę negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol Prekės negrąžintos Pardavėjui ir
nėra patikrintos dėl atitikimo Taisyklių 7.9 ir 7.10 punktams.
7.15. Tuo atveju, jeigu Prekės buvo pristatytos Pirkėjui po Sutarties atsisakymo:
a) Pirkėjas privalo nedelsiant grąžinti Prekes Pardavėjui;
b) išskyrus atvejus, susijusius su nekokybiška Preke, kaip tai numatyta 7.12 punkte, Pirkėjas bus
atsakingas už Prekių grąžinimo Pardavėjui išlaidų padengimą;
c) Pirkėjas turi pareigą tinkamai saugoti Prekes iki jų grąžinimo Pardavėjui;
d) Prekės kaina bei pristatymo išlaidos Pirkėjui kompensuojamos vadovaujantis 7.8 punktu.
7.16. Pirkėjas visais atvejais turės teises, kylančias iš nekokybiškos Prekės pardavimo, kurias numato
Lietuvos Respublikos teisės aktai. Grąžinimo taisyklės, nurodytos šioje 7 ar kitose Taisyklių dalyse nedaro
jokios įtakos šių teisių egzistavimui.
 

  1. Pristatymas
    Pristatymas į namus
    8.1. Pirkėjo pasirinkimu, Prekes Pirkėjo sąskaita pristato transporto įmonė.
    8.2. Pirkėjas užsakymo metu pasirinkdamas Prekių pristatymo į namus paslaugą, įsipareigoja nurodyti
    tikslią Prekių pristatymo vietą.
    8.3. Pirkėjo užsakymas įvykdomas iki planuojamos pristatymo dienos, nurodytos 5.6 punkte nurodytame
    pranešime apie išsiuntimą, išskyrus atvejus, kai įvyksta Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai (kaip jie yra
    apibrėžti šių Taisyklių 17 dalyje).
    8.4. Įprastai Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu, skiltyje „Prekių pristatymas ir atsiėmimas“
    nurodytais terminais. Pirkėjas visada yra informuojamas apie numatomą Prekės pristatymo terminą
    elektroniniu paštu.
    8.5. Nuosavybės teisė į Prekę pereina Pirkėjui nuo momento, kai kurjeris perduoda Prekes Pirkėjui. Prekių
    atsitiktinio žuvimo ar sugedimo rizika pereina Pirkėjui, kai jis ar jo nurodytas asmuo, išskyrus kurjerį,
    priima prekes.
    8.6. Siuntos pristatymo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo kartu su transporto
    įmonės atstovu patikrinti siuntos pakuotės būklę, vadovaujantis kurjerių paslaugas teikiančios (-ių)
    organizacijos (-ų) taisyklėmis, nurodytomis skiltyje „Grąžinimo sąlygos“. 
    8.7. Pirkėjui ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovui priėmus siuntą ir pasirašius kurjerių paslaugas
    teikiančios organizacijos atstovo pateiktame duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo
    patvirtinime be pastabų, laikoma, kad Prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, papildomos
    paslaugos, nurodytos duomenų kaupiklyje arba popieriniame pristatymo patvirtinime, tinkamai atliktos, jei
    neįrodoma priešingai.
    8.8. Pristačius ir perdavus Prekes Pirkėjo nurodytu adresu, laikoma, kad Prekės Pirkėjui yra perduotos,
    neatsižvelgiant į tai, ar Prekes faktiškai priima Pirkėjas, ar bet kuris kitas asmuo, priėmęs Prekes nurodytu
    adresu. Jei planuojamą Prekių pristatymo dieną Prekės nepristatomos, Pirkėjas nedelsdamas, bet ne
    vėliau kaip kitą dieną po planuotos Prekių pristatymo dienos, apie tai informuoja Pardavėją.
    8.9. Jei Prekes priims ne Pirkėjas, Pirkėjas privalo nurodyti Prekes priimsiančio asmens duomenis,
    pildydamas užsakymo pristatymo informaciją.

8.10. Priimant Prekes būtina pateikti galiojantį asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, tam, kad būtų
tinkamai identifikuotas Pirkėjas. Jei Pirkėjas Prekių pats priimti negali, o Prekės pristatytos Pirkėjo
nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl Prekių pristatymo netinkamam
asmeniui.
8.11. Pirkėjas privalo per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių pristatymo momento patikrinti Prekių
pakuotes, kiekį, kokybę, asortimentą, komplektiškumą ir komplektaciją. Pirkėjui per nurodytą terminą
neįvykdžius šios pareigos ir nepareiškus Pardavėjui pretenzijų, laikoma, kad Prekių pakuotės yra
tinkamos, o kiekis, kokybė, asortimentas, komplektiškumas ir komplektacija atitinka Sutarties sąlygas.

  1. Atsiėmimas parduotuvėje IĮ „Šilkografijos studija“ atstovybėje
    9.1. Pirkėjo pasirinkimu, išskyrus išimtis, numatytas skiltyje „Prekių pristatymas ir
    atsiėmimas“, internetinėje parduotuvėje užsakytos Prekės gali būti nemokamai atsiimamos IĮ
    „Šilkografijos studija“ atstovybėje.
    9.2. Pardavėjui paruošus Prekes atsiėmimui, Pirkėjas informuojamas elektroniniu paštu ir/arba trumpąja
    SMS žinute, ir/arba skambučiu apie tai, kad Prekės yra paruoštos atsiėmimui.
    9.3. Atsiimant Prekes parduotuvėje Pirkėjas turi: nurodyti užsakymo numerį; pateikti galiojantį asmens
    tapatybės dokumentą.
    9.4. Atsiimti Prekes gali tik pats Pirkėjas. Jei Prekes atsiims kitas asmuo, užsakant Prekes būtent jis turi
    būti nurodomas kaip Prekių gavėjas. Jei Pirkėjas yra juridinis asmuo, Pardavėjas turi teisę reikalauti
    įgaliojimo Prekių atsiėmimui.
    9.5. Prekių atsiėmimo metu Pirkėjas ar, atsižvelgiant į atvejį, Pirkėjo atstovas privalo patikrinti Prekių
    pakuotę, kiekį, kokybę.
  2. Prekių kaina ir pristatymo išlaidos 
    10.1. Prekių kainos bus tokios, kokios yra nurodytos internetinėje parduotuvėje. Pardavėjas deda visas
    protingas pastangas tam, kad užtikrintų, kad Prekių kainos, tuo metu, kai Pirkėjas pateikinėja užsakymą,
    būtų teisingos. Jeigu, Pardavėjas pastebi, kad Prekių kainose yra netikslumų, taikomas šių Taisyklių 10.4
    punktas.
    10.2. Prekių kainos gali keistis, tačiau tokie pasikeitimai neturės įtakos jau sudarytoms Sutartims.
    10.3. Prekių kainos neapima užsakymo paruošimo, pristatymo. Pristatymo išlaidų dydis nurodomos
    internetinėje parduotuvėje gali keistis. 
    10.4. Atsižvelgiant į tai, kad Pardavėjo internetinėje parduotuvėje pateikiamas itin platus Prekių
    asortimentas, nepaisant visų protingų Pardavėjo pastangų, lieka galimybė, kad dalis Prekių gali būti
    pateikiamos klaidingomis kainomis. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas nustato, kad pateikta Prekių kaina yra
    klaidinga, Pardavėjas apie tai elektroniniu paštu ar kitomis priemonėmis (skambučiu ir/arba SMS žinute)
    informuoja Pirkėją ir atšaukia užsakymą. Pirkėjas, norėdamas įsigyti tą pačią Prekę už teisingą kainą, ją
    turi užsakyti iš naujo. Pažymėtina, kad jeigu kainos klaidingumas yra akivaizdus ir Pirkėjas pagrįstai galėjo
    atpažinti tokį klaidingą įkainojimą, Pardavėjui nekyla pareigos parduoti Pirkėjui Prekes neteisinga
    (mažesne) kaina.
     
  3. Apmokėjimas
    11.1. Už Prekes Pirkėjas gali atsiskaityti: naudodamasis elektronine bankininkyste, mokėjimo (kredito
    arba debetine) kortele.
     
  4. Pirkėjo pareigos
    12.1. Pirkėjas įsipareigoja pirkimo formoje pateikti tik teisingus ir išsamius duomenis. Pasikeitus pirkimo
    formoje nurodytiems duomenims Pirkėjas privalo nedelsdamas juos atnaujinti.

12.2. Pirkėjas įsipareigoja sąžiningai ir teisingai naudotis internetine parduotuve, nekenkti jos darbui ar
stabiliam veikimui. Pirkėjui nesilaikant šios pareigos, Pardavėjas turi teisę be išankstinio perspėjimo
apriboti, sustabdyti (nutraukti) Pirkėjo galimybę naudotis internetine parduotuve ir neatsako už jokius su
tuo susijusius Pirkėjo nuostolius.
12.3. Pirkėjas privalo sumokėti už užsisakytas Prekes ir priimti jas šių Taisyklių nustatyta tvarka.
12.4.  Nepaisant pareigų, numatytų kituose Taisyklių punktuose, Pirkėjas įsipareigoja, prieš pradėdamas
naudoti Prekę (įskaitant jos surinkimą, montavimą ar pan.), apžiūrėti ją ir įsitikinti, kad gauta Prekė yra
ta, kurią Pirkėjas užsakė.
12.5. Pirkėjas privalo laikytis kitų šiose Taisyklėse ir Lietuvos Respublikos teisės aktuose nustatytų
reikalavimų.
 

  1. Gamintojo garantija
    13.1.      Kai kurioms Pardavėjo parduodamoms Prekėms yra suteikiama gamintojo garantija. Informacija
    apie ją ir taikytinos sąlygos yra pateikiamos prie Prekių pridedamoje gamintojo garantijoje.
    13.2.      Gamintojo garantija papildo Pirkėjo teises, susijusias su nekokybiškomis Prekėmis.
     
  2. Pardavėjo pareigos
    14.1. Pardavėjas įsipareigoja:
    a) dėti pastangas sudarant sąlygas Pirkėjui tinkamai naudotis internetinės parduotuvės teikiamomis
    paslaugomis;
    b) gerbti Pirkėjo privatumą, Pirkėjo asmens duomenis tvarkyti tik Duomenų tvarkymas – su Asmens
    duomenimis atliekami veiksmai, kaip apibrėžta BDAR 4 straipsnio 2 punkte.  .
    14.2. Pardavėjas įsipareigoja laikytis visų šiose Taisyklėse prisiimtų reikalavimų.
     
  3. Prekės kokybė
    15.1. Pardavėjas garantuoja Prekių kokybę (įstatyminė kokybės garantija). Visoje ES prekėms suteikiama
    ne trumpesnė nei 24 mėn. garantija. Norėdamas ja pasinaudoti, Pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą,
    kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu.
    15.2. Prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos Prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis šiose
    Taisyklėse įtvirtinta tvarka ir atsižvelgiant į taikytinų Lietuvos Respublikos teisės aktų reikalavimus.
    15.3. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl nekokybiškos ar nepilnos komplektacijos Prekės, tai padaryti
    gali IĮ „Šilkografijos stufija“ atstovybėje arba elektroniniu paštu silkografijosstudija@gmail.com
    15.4. Teikdamas skundą Pirkėjas turi pridėti Prekės įsigijimo sąskaitą faktūrą (jos numerį) bei nurodyti
    tokią informaciją:
    a) Prekės užsakymo numerį;
    b) įvardyti Prekės defekto, gedimo požymius ar trūkstamą dalį;
    c) pateikti kitus įrodymus, pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, nekokybiškos vietos nuotrauką (jei tai
    mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
    15.5. Teikdamas skundą Pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
    a) Pardavėjui neatlygintinai per protingą terminą pašalinant Prekės trūkumus, jei trūkumus įmanoma
    pašalinti;
    b) atitinkamai sumažinant pirkimo kainą;
    c) pakeičiant Prekę analogiška tinkamos kokybės preke, išskyrus atvejus, kai trūkumai yra nedideli arba
    jie atsirado dėl Pirkėjo kaltės;
    d) grąžinant sumokėtą Prekės kainą ir atsisakant Sutarties, kai netinkamos kokybės Prekės yra esminis
    užsakymo pažeidimas.
    15.6. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų.
  4. Atsakomybė
    16.1. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis internetine parduotuve, įskaitant, bet
    neapsiribojant, už pirkimo formoje pateiktų duomenų teisingumą. Pirkėjas prisiima atsakomybę už
    padarinius, kilusius dėl pirkimo formoje pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
    16.2. Internetinės parduotuvės Pirkėjas atsako už savo prisijungimo duomenų saugojimą ir (arba)
    perdavimą tretiesiems asmenims. Jeigu internetinės parduotuvės teikiamomis paslaugomis naudojasi
    tretieji asmenys, prisijungę prie internetinės parduotuvės per Pirkėjo prisijungimo duomenis, Pardavėjas
    tokį asmenį laiko Pirkėju ir Pirkėjas atsako už visus tokio trečiojo asmens veiksmus, atliktus internetinėje
    parduotuvėje.
    16.3. Pardavėjas, tiek kiek tai neprieštarauja taikytiniems teisės aktams, yra atleidžiamas nuo bet kokios
    atsakomybės tais atvejais, kai nuostoliai kyla dėl to, jog Pirkėjas, neatsižvelgdamas į Pardavėjo
    rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis Taisyklėmis, Privatumo politika ir kitais
    šiose Taisyklėse nurodomais dokumentais, nors tokia galimybė jam buvo suteikta.
    16.4.  Atsižvelgdami į Lietuvos Respublikos elektroninio parašo įstatymo 8 straipsnio 3 dalies nuostatas,
    Pirkėjas ir Pardavėjas susitaria, kad Pirkėjo veiksmų internetinėje parduotuvėje patvirtinimas prisijungimo
    prie internetinės parduotuvės duomenimis (atpažinimo kodu) turi Lietuvos Respublikos elektroninio
    parašo įstatymo 8 straipsnio 1 dalyje įtvirtintą elektroninio parašo teisinę galią (t. y. turi tokią pačią
    teisinę galią, kaip ir parašas rašytiniuose dokumentuose ir yra leistinas kaip įrodymo priemonė teisme).
    Pirkėjas privalo saugoti savo prisijungimo prie internetinės parduotuvės duomenis ir jų neatskleisti,
    užtikrinti, kad duomenys būtų žinomi tik jam pačiam ir duomenimis naudotųsi tik jis pats, neperduoti ir
    kitais būdais nesudaryti galimybės kitiems asmenims su tais duomenimis susipažinti ar jais pasinaudoti.
    Kilus įtarimui, kad prisijungimo duomenys galėjo būti sužinoti kito asmens, nedelsiant apie tai pranešti
    Pardavėjui, taip pat nedelsiant informuoti Pardavėją apie prisijungimo prie internetinės parduotuvės
    duomenų pažeidimą ar paviešinimą. Visi veiksmai, atlikti naudojantis Pirkėjo atpažinimo kodu, laikomi
    atliktais Pirkėjo, ir Pirkėjas prisiima visą atsakomybę už tokių veiksmų pasekmes.
    16.5. Už Sutarties, sudarytos naudojantis internetine parduotuve, pažeidimą šalys atsako Lietuvos
    Respublikos teisės aktų nustatyta tvarka.
    16.6. Tuo atveju, jeigu Pardavėjas pažeidžia šių Taisyklių nuostatas, jis yra atsakingas už Pirkėjo patirtą
    žalą ar nuostolius, kurie kyla kaip numatytina šių Taisyklių pažeidimo pasekmė. Žala arba nuostoliai
    laikomi numatytinais, jeigu jie yra akivaizdi Pardavėjo pažeidimo pasekmė arba, jeigu tokią žalą ar
    nuostolius Pardavėjas ir Pirkėjas suvokė, sudarydami Sutartį.
    16.7. Pardavėjas tiekia Prekes tik buitiniam ir asmeniniam naudojimui. Pirkėjas įsipareigoja nenaudoti
    parduodamų Prekių komerciniais, verslo ar perpardavimo tikslais, ir Pardavėjas nebus atsakingas už bet
    kokį Pirkėjo negautą pelną, verslo nuostolius, veiklos sutrikdymą ar nuostolius dėl prarastos verslo
    galimybės.
    16.8. Pardavėjas neatsako už kitų įmonių tinklalapiuose pateiktą informaciją, net jei Pirkėjas patenka į
    šiuos tinklalapius per Pardavėjo internetinėje parduotuvėje esančias nuorodas.
     
  5. Pardavėjo nekontroliuojami įvykiai
    17.1. Pardavėjas nebus atsakingas už Sutarties ar bet kokių įsipareigojimų pagal Sutartį neįvykdymo arba
    pavėluoto įvykdymo, jeigu toks neįvykdymas ar vėlavimas atsirado dėl Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių,
    kaip jie yra apibrėžti šių Taisyklių 17.2 punkte.
    17.2. Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis reiškia bet kokį veiksmą ar įvykį, kurio Pardavėjas pagrįstai
    negali kontroliuoti.
    17.3. Tuo atveju, jeigu įvyksta Pardavėjo nekontroliuojamas įvykis, kuris daro įtaką tinkamam Pardavėjo
    įsipareigojimų pagal Sutartį vykdymui:
    a) Pardavėjas nedelsdamas informuos Pirkėją; ir
    b) Pardavėjo įsipareigojimų, kylančių iš Sutarties, vykdymas bus sustabdytas ir įsipareigojimų įvykdymo

terminas bus pratęstas Pardavėjo nekontroliuojamų įvykių trukmei. Jeigu Pardavėjo nekontroliuojami
įvykiai daro įtaką Prekių pristatymui Pirkėjui, Pardavėjas suderins naują pristatymo datą po Pardavėjo
nekontroliuojamų įvykių pabaigos.
 

  1. Informacijos siuntimas
    18.1. Taisyklėse vartojama sąvoka „raštu“ apima ir elektroninius laiškus.
    18.2. Pirkėjas, siekdamas susisiekti su Pardavėju raštu arba tuo atveju, jei Taisyklėse numatyta Pirkėjo
    pareiga susisiekti su Pardavėju raštu, siunčia Pardavėjui elektroninį laišką
    adresu silkografijosstudija@gmail.com Pardavėjas Pirkėją apie pranešimo gavimą informuos raštu
    (dažniausiai elektroninio pašto laišku). Sutarties atsisakymo tikslu, Pirkėjo kreipimosi į Pardavėją tvarka
    numatyta šių Taisyklių 7 dalyje.
    18.3. Pardavėjas visus pranešimus Pirkėjui siunčia Pirkėjo pirkimo formoje pateiktu elektroninio pašto
    adresu.
     
  2. Kitos nuostatos
    19.1. Bet kokiai Sutarčiai, sudaromai tarp Pardavėjo ir Pirkėjo yra taikomos šios Taisyklės kartu su
    dokumentais, aiškiai nurodytais jose. Bet kokie nukrypimai nuo šių Taisyklių galioja tik tuo atveju, jeigu
    jie yra įforminami rašytiniu dokumentu.
    19.2. Pirkėjas, vadovaujantis Lietuvos Respublikos teisės aktais, turi tam tikras teises, susijusias su
    netinkamos kokybės Prekėmis. Jokia šių Taisyklių nuostata neturėtų būti interpretuojama kaip suvaržanti
    ar apribojanti naudojimąsi tokiomis teisėmis.
    19.3. Pardavėjas turi teisę perleisti savo teises ir pareigas pagal Sutartį trečiajam asmeniui ar asmenims,
    tačiau toks teisių ir pareigų perleidimas neturės jokios įtakos Pirkėjo teisėms bei Pardavėjo
    įsipareigojimams pagal šias Taisykles. Tokio perleidimo atveju Pardavėjas informuos Pirkėją, pateikdamas
    informaciją apie perleidimą internetinėje parduotuvėje.
    19.4. Pirkėjas neturi teisės perleisti ar perduoti visų ar dalies teisių ir įsipareigojimų, kylančių iš šių
    Taisyklių, trečiajam asmeniui ar asmenims be Pardavėjo rašytinio sutikimo.
    19.5. Jei kuri nors šių Taisyklių nuostatų yra teismo pripažįstama neteisėta, negaliojančia arba
    neįgyvendinama, kitos šių Taisyklių nuostatos lieka galioti ir veikti visa apimtimi. Bet kuri šių Taisyklių
    nuostata, pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama tik iš dalies ar tam tikra apimtimi, liks
    galioti ta apimtimi, kuria ji nebuvo pripažinta neteisėta, negaliojančia ar neįgyvendinama.
    19.6 Jeigu šiose Taisyklėse nėra nurodyta kitaip, bet koks Pardavėjo vėlavimas pasinaudoti teise pagal šią
    Sutartį nereiškia Pirkėjo atleidimo nuo įsipareigojimo vykdymo arba šios teisės atsisakymo, o atskiras arba
    dalinis bet kurio įsipareigojimo įvykdymas arba atskiras arba dalinis pasinaudojimas bet kuria teise
    nereiškia, kad šis įsipareigojimas neturi būti vykdomas arba šia teise negali būti naudojamasi toliau.
    19.7. Šioms Taisyklėms ir santykiams tarp šalių pagal šias Taisykles (įskaitant Sutarties sudarymo,
    galiojimo, negaliojimo, įgyvendinimo ir nutraukimo klausimus) taikomi Lietuvos Respublikos įstatymai ir
    jos aiškinamos remiantis Lietuvos Respublikos įstatymais.
    19.8. Kiekvienas ginčas, nesutarimas ar reikalavimas, kylantis iš šių Taisyklių ar susijęs su šiomis
    Taisyklėmis, jų pažeidimu, nutraukimu ar galiojimu, galutinai sprendžiamas Lietuvos Respublikos teisės
    aktų nustatyta tvarka.
    Kokybiškų prekių grąžinimas
  3. www.understyle.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika)
    dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra
    prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą

prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip
pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.

  1. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą.
  2. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės
    pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  3. Prekės gali būti grąžinamos IĮ „Šilkografijos studija“ atstovybėje arba per kurjerius.
  4. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina
    pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos
    grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas
    mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia
    minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl
    kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo
    išlaidų.
  5. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti sąskaitą faktūrą ir užsakymo
    numerį.
  6. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima
    grąžinamos prekės.
  7. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
    8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš
    anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl
    prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  8. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams
    asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
    Garantija
  9. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų.
    Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji
    atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
  10. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į IĮ „Šilkografijos studija“
    atstovybę.
  11. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus
    netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų
    pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis
    nacionaliniais teisės aktais.
  12. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu silkografijosstudija@gmail.com ir telefonu
    +370 600 69447
    Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
  13. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali IĮ
    „Šilkografijos studija“ atstovybeje arba elektroniniu paštu silkografijosstudija@gmail.com
  14. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
    21.1. Prekės užsakymo numerį;
    21.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko ar trūkstamą dalį;
    21.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai
    mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
  15. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:

22.1. Brokuotą prekę prašoma pakeista kokybiška preke;
22.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
22.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
22.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.

  1. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju,
    Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
    pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik
    jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir
    tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
    Pažeista siunta
  2. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi
    pažeidimų:
    24.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    24.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu
    užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
    24.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite
    nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    24.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote
    dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.