Rekvizitai:
- Įmonė: Šilkografijos studija, IĮ
- Įmonės kodas: 305316158
- Adresas: Architektų g. 31-22, LT-04105 Vilnius
- info@understyle.lt
- +370 600 69447
Understyle.lt pirkimo taisyklės
Kiekviena užsakyta prekė yra gaminama individualiai. Mūsų prekės nėra masinės gamybos produktas.
Kokybiškų prekių grąžinimas
- www.understyle.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika)
dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra
prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą
prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip
pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas. - Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą.
- Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės
pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti. - Prekės gali būti grąžinamos IĮ „Šilkografijos studija“ atstovybėje arba per kurjerius.
- Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina
pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos
grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas
mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia
minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl
kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo
išlaidų. - Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti sąskaitą faktūrą ir užsakymo
numerį. - Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima
grąžinamos prekės. - Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš
anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl
prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms; - Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams
asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
Garantija - Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų.
Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji
atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą. - Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į IĮ „Šilkografijos studija“
atstovybę. - Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus
netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų
pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis
nacionaliniais teisės aktais. - Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@understyle.lt ir telefonu
+370 600 69447
Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės
- Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali IĮ
„Šilkografijos studija“ atstovybeje arba elektroniniu paštu info@understyle.lt - Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
21.1. Prekės užsakymo numerį;
21.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko ar trūkstamą dalį;
21.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai
mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita. - Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
22.1. Brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke;
22.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
22.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
22.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus. - Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju,
Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik
jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir
tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
Pažeista siunta - Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi
pažeidimų:
24.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
24.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu
užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
24.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite
nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
24.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote
dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.