Rekvizitai:

  • Įmonė: Šilkografijos studija, IĮ
  • Įmonės kodas: 305316158
  • Adresas: Architektų g. 31-22, LT-04105 Vilnius
  • info@understyle.lt
  • +370 600 69447

Understyle.lt pirkimo taisyklės

Kiekviena užsakyta prekė yra gaminama individualiai. Mūsų prekės nėra masinės gamybos produktas.


Kokybiškų prekių grąžinimas

  1. www.understyle.lt pirkėjas („Pirkėjas“) turi teisę, nenurodydamas priežasties, per 14 (keturiolika)
    dienų atsisakyti prekės, jei ji nebuvo naudojama, sugadinta ar jos išvaizda iš esmės nepasikeitė, tai yra
    prekės ar jos pakuotės išvaizdai buvo padaryti tik tokie pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą
    prekę. Pirkėjas šia teise turi naudotis atsakingai ir prekę grąžinti originalioje tvarkingoje pakuotėje, taip
    pat grąžinti visas prekės komplektines dalis. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
  2. Atskirais Pardavėjo nurodytais atvejais kokybiškos Prekės gali būti grąžinamos ir per ilgesnį terminą.
  3. Grąžinęs prekes, Pirkėjas atsako už prekės vertės sumažėjimą, atsiradusį dėl veiksmų, nebūtinų prekės
    pobūdžiui, savybėms ir veikimui nustatyti.
  4. Prekės gali būti grąžinamos IĮ „Šilkografijos studija“ atstovybėje arba per kurjerius.
  5. Gavęs grąžintą prekę ir įvertinęs jos kokybę, Pardavėjas per 14 dienų nuo prekės grąžinimo, grąžina
    pirkėjui pinigus už prekę bei jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių, pristatymo išlaidos
    grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik jas, būtų taikytas
    mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir tik apimtimi, lygia
    minėtų tarifų skirtumui. Jei buvo pasirinktas kitas negu Pardavėjo pasiūlytas prekės grąžinimo būdas, dėl
    kurio susidarė neproporcingos ar didesnės išlaidos, Pardavėjas neprivalo padengti tokių prekės grąžinimo
    išlaidų.
  6. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje. Grąžinant būtina pateikti sąskaitą faktūrą ir užsakymo
    numerį.
  7. Už grąžinamos prekės komplektaciją atsako Pirkėjas. Jei prekė nesukomplektuota, pardavėjas nepriima
    grąžinamos prekės.
  8. Pirkėjo teisė grąžinti internetinėje parduotuvėje pirktas kokybiškas prekes netaikoma:
    8.1. sutartims dėl pagal specialius vartotojo nurodymus pagamintų prekių, kurios nėra pagamintos iš
    anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į vartotojo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat dėl
    prekių, kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms;
  9. Teisė, nenurodant priežasties per 14 (keturiolika) dienų atsisakyti nuotolinės sutarties, juridiniams
    asmenims (verslininkams) nėra taikoma.
    Garantija
  10. Prekių nuotraukos skirtos tik iliustraciniams tikslams, originalūs produktai gali skirtis nuo vaizduojamų.
    Nurodytos nuotraukos negali būti panaudotos kaip pretenzijų pagrindas. Prekė laikoma kokybiška, jei ji
    atitinka internetinėje parduotuvėje pateiktą pavyzdį, modelį ar aprašymą.
  11. Jei pristatyta prekė neatitinka kokybės reikalavimų, pirkėjas gali kreiptis į IĮ „Šilkografijos studija“
    atstovybę.
  12. Pardavėjo teikiama kokybės garantija neapriboja ir nevaržo pirkėjo (vartotojo) teisių, kurias, įsigijus
    netinkamos kokybės prekę ar paslaugą, nustato teisės aktai. Ginčai dėl prekių kokybės, grąžinimo ir kitų
    pirkimo – pardavimo sąlygų sprendžiami pirkimo – pardavimo taisyklių nustatyta tvarka ir remiantis
    nacionaliniais teisės aktais.
  13. Į visus Jūsų klausimus mielai atsakysime elektroniniu paštu info@understyle.lt ir telefonu
    +370 600 69447

Brokuotos arba nepilnos komplektacijos prekės

  1. Pirkėjas, norintis pateikti skundą dėl brokuotos ar nepilnos komplektacijos prekės, tai padaryti gali IĮ
    „Šilkografijos studija“ atstovybeje arba elektroniniu paštu info@understyle.lt
  2. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti tokią informaciją:
    21.1. Prekės užsakymo numerį;
    21.2. Pateikti/įvardyti Prekės broko ar trūkstamą dalį;
    21.3. Pateikti kitus įrodymus (pavyzdžiui, Prekės nuotrauką, brokuotos vietos nuotrauką (jei tai
    mechaninis pažeidimas ir įmanoma nufotografuoti), Prekės pakuotės nuotrauką, kita.
  3. Teikdamas skundą pirkėjas turi nurodyti, kaip pageidauja, kad būtų išspręsta pretenzija:
    22.1. Brokuotą prekę prašoma pakeisti kokybiška preke;
    22.2. Ne pilnos komplektacijos prekę prašoma papildyti trūkstamomis komplektuojančiomis dalimis;
    22.3. Prašoma Prekei pritaikyti nuolaidą, t. y. atitinkamai sumažinti Prekės kainą;
    22.4. Prašoma grąžinti sumokėtus pinigus.
  4. Išnagrinėjus pretenziją, atsakymas pateikiamas per 14 (keturiolika) dienų. Pinigų grąžinimo atveju,
    Pardavėjas Pirkėjui grąžina pinigus už Prekę ir jos pristatymo išlaidas. Jei grąžinama tik dalis Prekių,
    pristatymo išlaidos grąžinamos tik tuo atveju, jeigu likusioms to paties užsakymo Prekėms, perkant tik
    jas, būtų taikytas mažesnis tarifas, nei tarifas, taikytas perkant Prekes kartu su grąžinamomis Prekėmis ir
    tik apimtimi, lygia minėtų tarifų skirtumui. Prekės grąžinimo išlaidas turi padengti Pirkėjas.
    Pažeista siunta
  5. Į namus pristatytos siuntos kokybę tikrinkite dalyvaujant kurjeriui. Jei pastebėjote, kad ji turi
    pažeidimų:
    24.1. apie tai pasakykite prekes atvežusiam kurjeriui;
    24.2. siuntos pristatymo dokumente pažymėkite, kad pakuotė turi pažeidimų ir kartu su kurjeriu
    užpildykite Pakuotės pažeidimų (patikrinimo) aktą;
    24.3. patikrinkite pakuočių viduje esančias prekes ir, jei jos pažeistos, pažeidimus užfiksuokite
    nuotraukose. Nuotraukos bus reikalingos prekių grąžinimo procedūrai;
    24.4. jei pakuotė nepažeista, dalyvaujant kurjeriui prekių tikrinti nereikia. Jei priimate siuntą ir pasirašote
    dokumentus, laikoma, kad siunta pristatyta tvarkingai.